DRUŽINA
DRUŽINA ( stará budova )
ŠD = školní družina
Provoz družiny PONDĚLÍ - PÁTEK
ranní od 6:00 do 9:00 hod.
odpolední od 11:30 do 16:30 hod.
Platba ( 1měsíc = 100,-Kč )
Vybíráme vždy v říjnu 500,-Kč / I.pololetí
a v únoru 500,-Kč / II.pololetí .
Odchod dětí domů - dle vyplněných zápisních lístků při nástupu do ŠD.
Školní družinu tvoří 4 oddělení se 130 žáky, kteří pracují pod vedením vychovatelek
Renaty Richtárové - vedoucí vychovatelky
Romany Konieczné
Melanie Novákové
Marie Válkové.
Činnost školní družiny je pestrá, převážně zájmové a rekreační činnosti.
Letošní školní rok je zaměřen na téma .....NECHŤ JE TI FANTAZIE NEJVĚTŠÍ TVŮRČÍ SÍLOU ......
Pravidelně se zúčastňujeme akcí pořádaných v rámci městských družin - " SKŘIVÁNEK", Kdo dál - Kdo rychleji, výtvarných soutěží, pohybových soutěží. Výborná je spolupráce se střediskem "KLÍČ". Ve školní družině se praktikuje i doučování a příprava na vyučování.
Našim cílem je vytvářet ve školní družině příjemnou atmosféru.
DRUŽINA ( nová budova )
2 oddělení pracují pod vedením vychovatelek Ireny Drabinové - vedoucí vychovatelky a Ivany Pospíšilové .
Náš společný cíl:
SPOKOJENÉ DÍTĚ S ROZZÁŘENÝMA OČIMA A ÚSMĚVEM NA TVÁŘI
Co nabízí naše školní družina:
• Zájmové vzdělávání formou zájmových, vzdělávacích a spontánních činností, odpočinku a relaxaci, výchovou, hrou, učením, individuální prací a motivačním projektem.
• U dětí podporujeme citlivé vztahy k lidem, k přírodě, učíme je chránit si své zdraví, vedeme je k otevřené komunikaci, rozvíjíme schopnost spolupracovat a respektovat druhého.
• Zaměřujeme se na ochranu životního prostředí.
• Chceme, aby prostory školní družiny byly pro všechny příjemné a napomáhaly vytvářet vhodné klima. Vedeme žáky k tvořivosti a rozvíjíme jejich estetické vnímání.
• Respektujeme individuální schopnosti a dovednosti dětí. Úkolem naší práce je položit základy ke klíčovým kompetencím neboli schopnostem umět trávit volný čas, řešit problémy, kompetencím komunikativním, sociálním, občanským a pracovním.
• Od první třídy rozvíjíme u dětí jejich schopnosti rozhodování, hodnocení a sebehodnocení.
• Spojení dětí různých věkových skupin se osvědčuje jako výhoda – starší předávají své zkušenosti a dovednosti mladším. Všechny vedeme k tomu, aby respektovali jeden druhého.